Урок № 1
Тема: Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму.
Урок-повторення. У комп’ютерному класі.
Мета уроку:
• повторити техніку безпеки при роботі на комп’ютері;
• виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету;
• допомагати переборювати бар’єр «людина-комп’ютер».
Обладнання: стенд «техніка безпеки в картинках» чи сторінка «Як поводитись з комп’ютером».

Хід уроку
І. Організація класу.

ІІ. Розминка.
— Діти, у 1 класу нашим постійним помічником на уроці інформатики були інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся. Сьогодні ми знову з ними зустрінемося. Але до них приєднається гномик Мудрунчик. Вони хочуть перевірити, чи не забули ви за літо рахувати від 1 до 10 та розв’язувати найпростіші задачі. Якщо ви правильно виконаєте ці завдання, то вони і надалі будуть разом з нами мандрувати по Країні Інформатики.
Ось які завдання вам задає інопланетянин Елзік:
• Порахувати від 1 до 10.
• Порахувати до 10, пропустивши 4 та 7.
• Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові?

 Ганнуся хоче, щоб ви виконали ось такі завдання:
• Порахувати від 10 до 1.
• Вставити замість крапок пропущені числа: 1, 2, …, 4, 5, …, …, 8, 9, 10.
• Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати: Світланка і Оленка. Як звати третю дитину?

 А завдання гномика Мудрунчик такі:
• Назвати сусідів чисел 7, 4, 9, 6, 2 і 8.
• Коля вищий за Васю, але нижчий за Сергія. Хто вище: Вася чи Сергій?

 — Молодці, діти! Ви гарно вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Отже гномик Мудрунчик, інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся із задоволенням будуть вам допомагати в оволодінні комп’ютерною грамотою в 2 класі.

Повідомлення теми і мети уроку.
На урок інформатики ми приходимо у комп’ютерний клас. Але перш, ніж сісти за комп’ютер, слід ознайомитися з правилами безпечної роботи у цьому класі. Отже тема сьогоднішнього уроку називається «У комп’ютерному класі». Ми не тільки ознайомимося з правилами поведінки у комп’ютерному класі, але й спробуємо запам’ятати їх.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Розгляд малюнків на сторінці 43.
• Які помилки допустив Елзік при роботі за комп’ютером і що із-за цього трапилось?
Отже, щоб такого не трапилось з вами, треба гарно запам’ятати правила техніки безпеки. Давайте прочитаємо їх у підручнику.

2. Читання правил вголос, а потім самостійно.

3. Фізкультхвилинка.
Вітер очерет гойдає
І додолу нагинає,
Вліво, вправо нахилив
Й знову, знову закрутивсь.
Раптом тихо жук підліз,
Потягнувся на весь зріст,
Свій почистив язичок
Й закрутився у вальсок.

ІV. Робота за комп’ютером.
1. Програма «Як поводитись з комп’ютером».
• Перегляд малюнків у програмі.
• Робота парами (В процесі перегляду малюнків учні по черзі один одному задають запитання. Один учень запитує, а другий відповідає. Потім навпаки).
2. Релаксація.
• Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. повторити 4-5 разів.
• Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

V. Закріплення знань учнів.
1. Підсумок уроку.
• Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
• На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
• Як треба тримати спину?
• Чого не можна торкатися?
• Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
• Чи можна їсти за комп’ютерним столом?

VІ. Домашнє завдання.
• Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 5.
• Вивчити правила техніки безпеки (стор. 4).

0 коммент.:

Отправить комментарий

Copyright 2009 Сходинками інформатики. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy. Шаблоны для Blogger